Erberk Ajans casting oyuncuları

Yazar: eRCie Tarih: 16:24 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Erberk ajans oyunculuk casting olarak başvurabileceğiniz taktir sahibi ajanslardandır.
Erberk Ajans İletişim Bilgileri :
Erberk Kast Prodüksiyon Ltd. Şti. Koru sokak Korukent A blok 34340 Levent-Istanbul-TURKIYE Phone: (0212) 274 22 14 - (0212) 274 94 45 Fax: (0212) 275 87 17
NOT:Oyuncu Adayı Arkadaşlar Sizlere Yardımcı Olabilmem İçin Msn Adreslerinizi Yazınız.Elimden GeldiğinceYardımcı Olmaya Çalışacağım...
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben kendimi denemek isterdim. ismim Elşan, Azerbaycan Baküden yazıyorum.
email: elshan@technolink.az
cep: +994504491069

cute dedi ki...

ben oyuncu olmak istiyorum ve bu görünümede sahibim cute_4170@hotmail.com

yagmur dedi ki...

merhaba adım yagmur kuşadasında oturuyorum izmirdeki ajansınıza basvuru yapmıştım bır hafata önce şimdide burdan iletişime geçmek istiyorum sizinle dızı oyuncusu olmak istiyorum içimde olan oyuncu ruhunu ekranlarda paylaşmak istiyorum oyuncu olmasa bıle yuzumu kullanmak ıstıyorum cunku cevremde begenılen bırısıyım bu konudada kendıme guvenıyorum ve sızınle iletişime gecmek ıstıyorum [ yagmur_oktay14@hotmail.com )

Unknown dedi ki...

merhaba ismim cem 18 yaşındayım karamancem75@gmail.com bu gmail hesabımdır