yağmur ajans

Yazar: eRCie Tarih: 04:35 Kategori: , , , , Yorum: Yorum Yap
Yağmur Ajans Osman Yağmurdereli

1953 yılında Trabzon'da doğdu. İlk, orta, lise ve yüksek okul tahsilini Ankara'da tamamladı. 1973 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Müzik bölümünü bitirdi.
1973-1995 yılları arasında yorumcu sanatçılık yaptı. 1988'de YAĞMUR AJANS'ı kurdu. 1988'de kurulan YAĞMUR AJANS Yeşilçam'ın ünlü oyuncuları ve genç yeteneklerini çatısı altında toplayarak, beyaz perdenin beyaz camda yaşamasına olanak sağladı. Çeşitli TV kanallarında yayınlanan YAĞMUR AJANS yapımları izleyicilerden büyük ilgi gördü.Yağmur ajans kurulduğu günden,günümüze kadar ikibin bölümün üstünde dizi ve tv filmine imzasını atmıştır.
Üstlendiği misyonu başarı ve üretkenlikle sürdüren OSMAN YAĞMURDERELİ ve YAĞMUR AJANS, gelecek yayın dönemlerinde de değerli oyuncu kadrosuyla yeni yapımlara imza atmaya devam edecek.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

2 yorum:

ilknur bolat dedi ki...

mrb ben ajansınıza oyunculuk için başvurmak istiyorum ama hiç bir deneyimim yok ne yapmam gerekiyor. Kendime güveniyorum bu işi yani oyunculugu yapabilecegime bir şans verir misiniz acaba oyunculuk için olumsuzda olsa cevabınızı bekliyorum.

nebahat dedi ki...

merhaba ben vodafone nun reklamlarında oynamak istiyorum ve hiç bir ücret talep etmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.

yosun-_-gozlu@hotmail.com