Mayadroom Ajans

Yazar: eRCie Tarih: 04:38 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Mayadroom Ajans sizlere ajans olarak en tavsiye edebilceğim ajanslardan mecidiyeköy hemen teknosanın yanında Otaklar caddesi Aksu apartmanında merkezi var.

Oyunculuk ajansına gidenler çok memnun internetten ve bu blogdan yazanların bir çoğunu yönlendirdiğim bir ajans olmuştur bazıları sürekli rol almış 50 60 bölümde oynayanlarda var ben kayıt olmadımmı dersiniz bende bu ajansa kayıt oldum 2 sinema bir de dizide yoldan geçen adam rolünde oynamıştım :) tabiki bir daha çağırdıklarında iş gereği gelemicek olduğumu söledim.. pazar günleri uyumak bana daha cazip gelmişti.. :)

25 30 ytl gibi bir ücret veriyolar rol başı ve ilk kayıtda ücret almıyolar (Sizden ücret isteyen ajanslara çok dikkat edelim bir çoğu dolandırıcı oluyor.)

Son not : mayadrooma gidin derim
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok: