Dizi ajansları

Yazar: eRCie Tarih: 05:07 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Dizi ajansları diye bir tabir yoktur.Öncelikle bunu söylememiz gerekir.Oyunculuk ajansları vardır. Ajanslar kayıtlı cast ekibini çekilecek diziler için hazırda tutar.
Dizi çekim yapıcak yapımcılar ajanslardan çekilecek dizi için simalar arar ve castı inceler bunun sonucunda verilecek role göre oyuncu bulunur.

Fakat kayıt oldğunuz ajans çok önemlidir.Kayıt olmadan önce ajansın yapmış oldğu çalışmalara bakmak sizin açınızdan her zman önemlidir.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben hep küçük ağada yada başka bir dizide oynamak istedim yaşım 11 lütfen bana göre bir dizi bulurmusunuz nolur bunu çok istiyorum ... :(((

Unknown dedi ki...

ben hep küçük ağada yada başka bir dizide oynamak istedim yaşım 11 lütfen bana göre bir dizi bulurmusunuz nolur bunu çok istiyorum ... :(((