Fuar Hostesi

Hostes;Fuar hostesi, günümüzde duarların artmasıyla popüler ve ihtiyaç duyulan meslek haline gelmiştir.Daha çok öğrencilerin yapmış olduğu meslek son günlerde güzel ve boyu standartlardan biraz uzun olan bütün genç kızların ve erkeklerin kazanç kapısı olmuştur.Boyunuzun kısa olması da önemli değil.Çünkü Birçok firma boya bakmadan fuar hostesi kullanıyor.

Kazançlar günlük 100 ile 500 YTL arası değişiyor.Tabiki bu değişim özelliklere bağlı olarak;

-Dil
-Boy
-Işıltı

olarak değişiyor.

Dizi oyunculugu

Dizi oyuncusu olmak günümüzde sinema oyunculuğunu geride bıraktı.Çocuğundan tutun yaşlısında kadar her oyunculuk sevdalısı dizi oyuncusu olmanın peşinde.Zira maddi kazanca ve popülerliğe bakıldığında dizi oyuncusu olmak sinema oyuncusu olmaktan daha avantajlı.

İzleyici tarafından kabul edilmiş diziler yani tutulmuş dizilerde oyuncu olmanın vermiş oldğu popülerlik ve kazancı şu anda hiçbir ekran projesi verememekte.Dizleri çok seven bir toplum olduğumuzdan her zaman ekmek yiyecek bir meslek oldğuunu söyleyebilirim.

Dizi oyunculuğu tiyatro eğitimi,kapsamlı oyunculuk eğitimi gerektirmeyen bir bölümdür.Şuanda bir ses sanatçısı, manken,futbolcu vb. oyunculuğa hiçte yakından uzaktan bağı olmayan meslektekiler dizi oyjncusu olabilmekte.

Oyunculuk meslek olarak seçilebilecek en popüler mesleklerdendir.
Ücretlenmdirme olarak figüran oyuncu 40 YTL baş rol oyuncu çekim başı 10 000YTL arası değişen bir meslek oyunculuk.Kazandırdığı popülerlik ise paha biçilemez..

Oyuncuadresi

Oyuncuadresi.com yeni bir iş modelidir.

Televizyon kanalları, yapımcılar, cast direktörleri, yönetmenler, oyuncu menajerleri ve cast ajansları gibi kurumsal kullanıcılar ile oyuncular ve oyuncu adaylarının buluşma noktasıdır.

Oyuncuadresi.com sektörün duayenlerinin önerileri ve operasyonel ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanmış ve kamera önü sektörünün iş süreçlerinin izdüşümü alınarak yaratılmıştır.

Oyuncuadresi.com, sektörün Kurumsal “oyuncuları”na hız, maliyet tasarrufu ve rekabet avantajı sağlayan teknoloji temelli ve bilgi akışı odaklı yeni iş yapış şekilleri sunmaktadır. Yapımcılar, yönetmenler, cast direktörleri, oyuncu menajerleri ve cast ajansları ile televizyon kanalları gibi kurumsal kullanıcılar, oyuncu bilgilerini araştırmak, derlemek, karşılaştırmak, raporlamak, projeleri için teklif almak ya da teklif vermek gibi ihtiyaçları için Oyuncuadresi.com’u kullanmaktadırlar.

Sistemin oyuncu adaylarına dönük yüzünde amaç kamera önünde olmayı hedefleyen yeni yüzleri kurumsal kullanıcıların radar ekranına sokmaktır. Amatörler oyunculukla ilgili yetkinliklerini ve varsa tecrübelerini gösterebilmek için "Yeni Yüzler" bölümünü kullanırlar. Ajansların kayıtlı kullanıcılara sistem üzerinden teklifte bulunması, kullanıcıların yanıtlarını ve statülerini takip etmesi, oyuncu adaylarını potansiyel projeler için önerebilmesi için ihtiyaç duyulan pek çok fonksiyon bu bölümde hizmete sunulmuştur.

Amacımız Oyuncular ve Oyuncu adayları ile sektörün kurumlarını buluşturmak, bu tanışıklığı ve ilişkiyi yönetebilmek için gerekli her türlü teknolojik hizmetleri sunmaktır.

batumajans hakkında

FUAR İŞVEREN FİRMALAR AÇISINDAN :

Çalışma Koşullarımız, Tüm İşleri Kapsar.

Tüm Çalışmalar Belirtilmedikçe 8 Saat Çalışma + 1 Saat Dinlenme Şeklinde Toplam 9 Saat Olarak Belirlenmiştir.

Çalışan Host, Hostes, Manken, Fotomodel, Anket Ör, Güvenlik Vs.Nin Yemek, Yol Ve Stopaj Giderleri Belirtilmedikçe Fiyata Dahil Değildir.

Ödemeler, Belirlenen Günde Nakit Veya Çek İle Ajansa Ödenecektir. Çalışan Host, Hostes, Manken, Fotomodel, Anket Ör Veya Güvenlik Vs.'Ye Ödeme Yapılamaz.

Çalışan Host, Hostes, Manken, Fotomodel, Anket Ör Vs. İle Ajans Harici İş Bağlantısı

Kurulamaz. Üyelerin Yeme İçme İşverene Ait Olur. Şehir Dışı Fuarlarda Konaklama Ve Yol Ücrete Tabi Tutulur.

30 Kişiden Fazla Kişiye İhtiyaç Halinde Çalışmalarınızda, En Az 10 Gün Öncesinden Ajansa Bildirilmesi Gerekmektedir. Çalışan Host Yada Hostes Vs… Gibi Herhangi Biri Ya Da Birilerinden Memnun Kalınmadığı Takdirde, Değişiklik Ertesi Gün Yapılır. Çok Acil Ve Zorunlu Durumlarda, Değişiklik Hemen Yapılır.

Çalışmanın İptal Edilmesi Halinde, İptalin En Az 2 GÜN Önceden Ajansa Bildirilmesi Gerekmektedir.

Çalışanların, Çalışma İçin Çalışma Yerinde Hazır Gittiği Yada Yoldan Geri Döndüğü Durumlarda İptal Söz Konusu Olursa O Günün Ücreti Yada O Günkü Masrafları Ödenir.İşveren Firma, Çalışanlara Özel Eşyalarını Koyabileceği Güvenli Bir Yer Göstermek Durumundadır.

TV İŞVEREN FİRMALAR YAPIMCI AÇISINDAN

Televizyon Dizisi,TV Filmi Ve TV Programları Üreten CASTİNG Ajansı Olan Firma Olarak ;

Ajanstan Oyuncu Manken Figürasyon Ve Benzeri İşlerde, Ajansa Yapımcı Tüm Projelerinde Kalabalık Sahnelerde Fgr Dediğimiz En Az 200 Kişi 3 Gün önce En Fazla 1 Hafta Önce Belirtmek Şartıyla Söylenilen Saatte Ve Yerinde Olması Batum Ajans Tarafından Organize Edilecektir Fakat Unutulup 1 Saat Önce Haber Verilerek İstenilen Oyuncu Saatinde Gelememesi Durumunda Ajans Sorumlu Değildir.

Figürasyonlar Akm Den Alınıp Akm Ye Bırakılır. Yemek İhtiyaçları Yapımcı Şirkete Aittir. Gönderilen Bölüm Oyuncusu Yada Rollü Değilse İstenilen Figürasyon Kaç Kişi Olursa Olsun Sabah Saat 8 De Teslim Ettiğim Fgr Gece 12 İle 3 E Kadar Süren İşler Yarım Ertesi Sabah 6 Ya Kadar Süren Çekimde Çift Yömiye Alınır. Ayrıca Gece 12 .Den Sonra Biten Çekimde Oyuncu Nerde Oturuyorsa Otursun Evlerine Kadar Teslim Edilmesi Yapımcı Şirkete Aittir.

Görevini Bitiren Kişi Ne Olursa Olsun Çekime Başlanmış Yada Başlanmamış Adı Belli Olmayan TV Projelerinde Ajansın Haberi Olmadan Gelen Teklif Ne Olursa Olsun Tüm Yurt İçi Ve Yurt Dışı Dizi, Film,Reklam,Catoloğ Çalışmalarındaki Konser Ve Sahne Promosyon Çalışma Hizmet Karşılığında Film,Klip,Dizi,Ve Benzeri İşlerde Programdan Gelen İşlerde Yapımcı Oyuncu Arasında Bağlantı Kuramaz.

Ajans Çekilen Diziye Her Ne Kadar Oyuncu Giderse Fgr Kişi Adet Üzerinden Hesaplanır Gülük 5 Kişi Ve Fazlası Çekimlerde Ekip Başı Olarak Görev Verilmekte Akm Den Toplamak Servislerinde Organize Etmek Çekim Esnasında Şirkete Yansıması Olmadan Kişileri Organize Edecek Ayrıca Ekip Başı Fgr Parası Yazılacak. Bölüm Oyuncuları Ve Diyaloglu Oyuncular Ayrı Ayrı Hesaplanarak Bölüm Bittikten Sonra İstenirse Fatura Karşılığı

Cihangirde Cafeler Casting ajansı Oldu

Geçenlerde Lale Mansur söyledi. Meğerse bir yılı, bir buçuk yılı aşkın süredir Cihangir çevresinde oturmuyormuş. Arada birkaç arkadaşını görmek için gidiyormuş en fazla, o kadar. Üstelik artık o bile yorucu gelmeye başlamış. Eşi Cem Mansur'la birlikte daha fazla gürültüye dayanamamışlar, Boğaz'a taşınmışlar.
Cihangir'den ilk taşınan Mansur değil elbette. Ünlü veya ünsüz olduğu yıllarda hep Cihangir'de oturan Teoman da epey bir zaman önce Nişantaşı'na taşınmıştı. Güzel manzaralı küçük dairesini de stüdyo haline getirdi.

Ondan daha evvel Gümüşsuyu'nu bırakıp Beykoz Konakları'na geçen bir de Ertuğrul Özkök vardı.

BÜYÜME SANCISI

Ünlülerin dışında da pek çok terk eden var Cihangir'i. Hızla yükselen, İstanbul'un SoHo'su olmaya aday semtin yıldızı kısa zamanda sönüverdi.

Kimi iddialar dolaşıyor ortada; büyük şirketlerin Cihangir'de toplu emlak alımı yaptığı, bu sayede fiyatları yükselttiğine dair. İstanbullu entelektüeller de bu projeye farkında olmadan dekor olmuşlar... Şimdi şişkin emlak fiyatları da normale dönmeye başladı, zira talep geçen yaza oranla epey azaldı.

Ancak yakın zamanda yaşanan patlamanın kötü yan etkileri oldu semt sakinleri için. Cihangir bir anda küçük, kendine has bir 'cumhuriyet'ken ani büyümenin sancılarıyla yüz yüze geldi. Bir anda bu cumhuriyete aslında pek de ait olmayan simalar kıyısından köşesinden girmeye başladı, giderek de semti ele geçirdiler.

Cafeler birer 'casting' ajansına dönüştü. Oralara gelen senaryo yazarları, yönetmenler, yapımcılardan medet uman, kıyısından köşesinden rol kapmaya çalışan ikinci, üçüncü sınıf oyuncular... Yarı şöhretli, B-list star adaylarının kız tavlama girişimleri falan... Buna bir de Akarsu Caddesi'nin semtin gelişmesiyle çoğalan trafiğini ekleyin... İyice tadı kaçtı.

RANT KAVGASI

Lale Mansur söyleyince fark ettim, benim de bir yılı geçti Cihangir'e adım atmadığım. Arada sadece bir kere bir cafe'nin camından bakıp kaçmıştık, korku içinde yeni Cihangir karakterlerinin değişmediğini görerek.

Oysa ki mesela özlüyorum Antre'den gidip peynir almayı, Smyrna'nın kapısında oturup saatlerce sohbet etmeyi. Ama kalkıp da önümde Banu Alkan'ı pastırma tadarken, açtırdığı balı alacağını söyleyip kaçtığını görürken, ya da yan masamızda Ceyhun Yılmaz yahut bir benzeri, hadi diyelim Ata Demirer veya yeteneksiz kardeşi bağıra bağıra konuşurken... Gidesim gelmiyor.

Tabii bunlar aslında kozmetik sebepler ama bana kalırsa Cihangir'in iflasının, Cihangir Cumhuriyeti'nin çökmesinin asıl nedeni çok farklı. Burası bir zamanlar İstanbul'un kanaat önderlerinden oluşuyordu, bir bir onlara olan inanç kaybedildi.

Gördük ki en muhalif Cihangirliler gizli gizli, sahte isimlerle en muhalif olunması gereken insanlara 'Açık saçık konuş benimle hadi' diye şarkı yazar olmuşlar. Yahut Mahsun Kırmızıgül'e dizi danışmanlığında bulunmuşlar. Entelektüellik kisvesi altında tek amaçlarının para ve rant kavgasından paylarına düşeni almak olduğu anlaşıldı.

Şu son günlerde medyada ha bire konuşulan Murathan Mungan-Müslüm Gürses projesi bile Cihangir'in nasıl çöktüğüne bir işaret aslında. Müslümsevenler Cihangir'in müziğini ne yapsın, biz neden bunca yıl dinlememişken şimdi evimize alıp bir Müslüm albümü koyalıp da havamızı bulalım?

ETKİN DEĞİL

Cihangir'den çıkan kitaplar satmıyor artık, Cihangir'in gazeteleri, dergileri, yayınları tutmuyor, yazıları okunmuyor, Cihangir'in fikir dünyamız üzerindeki etkinliği fena halde zayıfladı artık. Türkiye'nin hiçbir tartışmasına yön veremiyor Cihangir... Alın işte Radikal gazetesinin halini görüyorsunuz.

Sonunda da Müslüm Gürses'ten medet ummaya vardı işte iş. Belki sırtından diriliş sağlanır diye.


En iyi program

Sabahları uyanan bir insan değilim, ama son zamanlarda kendimi zorluyorum. Sebebi Şenay Düdek'le Müge Anlı'nın 'Dobra Dobra' programı. Kanal D öyle bir saate koymuş ki, daha kirpiklerim ayrılmadan sabahın ilk saatlerinde günün magazin gündemine hakim oluyorum. Hem de ne detaylarla, ne büyük bir cesaretle...

Anlı da Düdek de ekranda çok iyi ve alıştığımız 'ikiyüzlü' magazincilikten çok uzaklar: Kimseyi kayırma, kollama derdi olmadan, hakikaten de 'dobra dobra' konuşuyorlar. Keşke program akşamüstü yayınlansa, eminim o zaman daha da büyük bir fenomen olur. Bu aralar televizyonu tek açma nedenim.

Oray Eğin
Not: Alıntıdır.

TEMEL OYUNCULUK EĞİTİMİ

Temel Oyunculuk Eğitimi, öğrencilerine ders grubu seviye durumuna göre, sene sonunda bir gösteride görev alma şansı da sunar. Katılımcılar ayrıca, eğitim süreci devam ederken, Tiyatro Açıkça’nın oyunlarında çeşitli birimlerde görev alırlar. Böylece oyuncu adayları, bir oyunun hangi aşamalardan geçerek sahne üzerine çıktığını, mutfağında yaşayarak öğrenirler.

Eğitim sonrasında edindikleri katılım belgesi ile çeşitli tiyatrolarda çalışmalar yapabilecek ya da Tiyatro Açıkça’nın çalışmalarında görev alabileceklerdir.

Sizleri de Tiyatro Açıkça’ nın samimi ve profesyonel Temel Oyunculuk Eğitimi ne bekliyoruz.

*Eğitim KADIKÖY’deki atölyemizde gerçekleşecektir.
*Eğitim en az 8 kişiyle açılır. Her sınıfa en çok 15 öğrenci kabul edilir.
*Başvuru formu doldurmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.
*Daha geniş bilgi için 0555 637 24 51 no lu telefonu arayabilirsiniz.
*Temel oyunculuk eğitimi Cumartesi sabah ( 16:00-20:00 ) ve
hafta içi akşam Salı-Perşembe ( 19:00 - 21:30 ) grubuna kayıtlar sürmektedir.

avşar film hakkında avşar film oyunuları

Vizyonumuz; güven ve saygıyı temel alarak, yerel kültür ve değerlerimizi koruyarak, ulusal ve uluslararası düzeyde başarıya ulaşan, yaratıcı bir firma olmaktır.

Misyonumuz; sinema sektörüne ait tüm ürün, ve hizmetleri kalite ve değerlerimizden ödün vermeden her seferinde beklentileri aşarak sunmaktır.

Tarihçe

AVŞAR FİLM, 1984 yılında kurulmuş, uzun yıllardır başarılarıyla anılan köklü bir firmadır. İlk kuruluş yıllarında sadece sinema salonu işletmeciliği yapan firma, daha sonra yabancı film ithalatı, dağıtımı ve sinema filmleri, televizyon dizi filmleri yapımcılığı ile çalışma alanını genişleterek sektörün önde gelen şirketleri ile birlikte anılmaya başlamıştır.

İstanbul Bakırköy Avşar Sinemaları (6 salon), Avcılar Avşar Sinemaları (5 salon),Avcılar New Avşar Sinemaları (3 salon) işletmekte olduğumuz sinema salonlarıdır. Avşar Film, 2007 yılında Ankara, İzmir ve Konya gibi önemli üç büyük metropoldeki sinema salonlarının da sahibi olarak diğer büyük şehirlerde de varlık göstermiştir. Söz konusu metropollerde, sosyo-ekonomik düzey ve kültür seviyesi yüksek olduğundan (ABC1,AB,AB+), bu salonlarda gösterime giren sinema filmleri daha fazla seyirci ile buluşma imkânı kazanmaktadır. Ankara Metropol Sinemaları (8 salon), Ankara Armada Sinemaları (10 salon), İzmir Palmiye Avşar Sinemaları (8 salon), Konya Kulesite Avşar Sinemaları (8 salon) 2007 yılında zincirimize eklenen en yeni sinema salonlarıdır. Türkiye' deki çok salonlu sinema sistemini başlatan Avşar Film, ithalatını üstlendiği yabancı filmleri ve son yıllarda yapımcılığını üstlendiği sinema filmlerini hem kendi, hem Türkiye' nin önde gelen sinema salonlarında gösterime girmektedir.


Uzun yıllardır yabancı film dağıtımı ile Amerika, Almanya, Fransa ve İtalya gibi birçok ülkeden birçok film getirmiş olup, söz konusu filmlerin sinemalarda yaygın olarak gösterime girmesini ve izleyicilerle buluşmasını sağlamıştır. New Line, Summit, Lakeshore, Icon, Pathe, Studiocanal veya TFI International Avşar Film' in birlikte çalıştığı firmalardan birkaçıdır. Bu filmlerden bazıları şöyledir: Kurtlarla Dans, Notting Hill, Şeytanın Günü, Kill Bill Volume 1-2, Aşka Davet, Büyük Baskın, Beni Suçlu Bulun, Apocalypto, Yargısız İnfaz.


Şirketimiz, Ulak, Babam ve Oğlum, Kolay Para, Hemşo ve Salkım Hanım' ın Taneleri gibi Türkiye' de ve dünyada büyük kitlelere ulaşan sinema filmlerinin yanı sıra; Kurşun Yarası, Çemberimde Gül Oya, Kırık Kanatlar, Ihlamurlar Altında gibi yüksek izlenme oranlarına ulaşmış birçok televizyon dizisinin de yapımcılığını üstlenerek sayılı yapım şirketleri arasındaki yerini almıştır. Kanal D, ATV, SHOW TV gibi Türkiye' nin önde gelen televizyon kanallarında başarıya ulaşmış olan yapımlarımız arasından ‘Çemberimde Gül Oya' ve ‘Ihlamurlar Altında' adlı diziler Dubai' deki MBC adlı televizyon kanalında da gösterime girmiş ve bu ülkede de yüksek izlenme oranlarına ulaşmıştır.

Türkiye' nin önde gelen senarist, yönetmen, oyuncu ve teknik ekipleriyle işbirliği yapılmakta, çalışmalarda uluslararası kalitede değerler üretilmektedir.

Avşar Film' in bazı sinema ve dizi filmleri KanalD Home Video, Esen ve Palermo gibi firmalar tarafından VCD/DVD olarak da piyasada satışa sunulmuştur.

Dürüstlük ve karşılıklı saygıyı ilke edinen Avşar Film, yapmış olduğu projelerle, deneyim ve bilgi birikimiyle sinema sektörünün birçok kolunda faaliyetlerine başarıyla devam etmektedir.

yağmur ajans

Yağmur Ajans Osman Yağmurdereli

1953 yılında Trabzon'da doğdu. İlk, orta, lise ve yüksek okul tahsilini Ankara'da tamamladı. 1973 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Müzik bölümünü bitirdi.
1973-1995 yılları arasında yorumcu sanatçılık yaptı. 1988'de YAĞMUR AJANS'ı kurdu. 1988'de kurulan YAĞMUR AJANS Yeşilçam'ın ünlü oyuncuları ve genç yeteneklerini çatısı altında toplayarak, beyaz perdenin beyaz camda yaşamasına olanak sağladı. Çeşitli TV kanallarında yayınlanan YAĞMUR AJANS yapımları izleyicilerden büyük ilgi gördü.Yağmur ajans kurulduğu günden,günümüze kadar ikibin bölümün üstünde dizi ve tv filmine imzasını atmıştır.
Üstlendiği misyonu başarı ve üretkenlikle sürdüren OSMAN YAĞMURDERELİ ve YAĞMUR AJANS, gelecek yayın dönemlerinde de değerli oyuncu kadrosuyla yeni yapımlara imza atmaya devam edecek.

Dizi ajansları

Dizi ajansları diye bir tabir yoktur.Öncelikle bunu söylememiz gerekir.Oyunculuk ajansları vardır. Ajanslar kayıtlı cast ekibini çekilecek diziler için hazırda tutar.
Dizi çekim yapıcak yapımcılar ajanslardan çekilecek dizi için simalar arar ve castı inceler bunun sonucunda verilecek role göre oyuncu bulunur.

Fakat kayıt oldğunuz ajans çok önemlidir.Kayıt olmadan önce ajansın yapmış oldğu çalışmalara bakmak sizin açınızdan her zman önemlidir.